Kommentarer :
En väldigt bra och enkel beskrivning, skönt att det finns en svensk blogg som kan förklara såna här saker. Great job Brandon
Nyckelvärden inom Formel 1 på Brandon Lees Blogg GrandPrixRacing! Så också detta inlägg under promotion på Facebook Gruppen "Bird of Prey Formula One Gothenburg Scandinavia". Löneförhandlingarna blir svårare och svårare, för oss som vill se en F1 bil på banan helt Gul och Blå / Vit och Blå / Vit och Röd / Vit Röd och Blå... Skandinaverna... Kan de inte ena sig någon gång??? Kanske!?
Måste säga att det känns lite stenålder att fortfarande använda sig av hydraulik i ett BBW system. Man borde lätt kunna haft ett helelektriskt system vilket hade ökat tillförlitligheten. Nu kan det vara så att man är låst vid ett hydrauliksystem för att få till en koppling till ERS systemet. Men även det hade man kunnat ordna. Kan inte låta bli att sticka ut hakan lite :-).
Grym blogg Brandon. ..
Hur kommer de sig att ferrari redan nu går ut med att de ligger efter med årets bil?
Vad kan de vinna på det?
Eller är dom ärliga med det?
Hur kan Kimi göra så lite misstag med sådana problem undrar jag. Han fick inte heller något straff på grund av fel eller misstag. Önskar att dom på Sky sport kunde ta upp förklara sådant här mer. Men Kimi är inte kul rolig pratglad person. Så blir mest om Hamilton tex. Tycker dom klagar för mycket på Kimi utan ha på fötterna.
Men i år ska dom väl ha pull rod igen?Varför ska dom ha det som ända teamet?
Aha,det var en bra genomgång av det som bla.annat
Marcus hade sånna problem med.//Thomas