







Mmmmonza! Änt-fuck-ligen... Full fart snabba chikaner att kasta bilarna genom, och lesmo1 o lesmo2. Monza är precis som gamla Mexico City eller gamla Silverstone - precis det jag vill ha. Mycket fullfartsracing och kurvor som kräver precision för att snabbt ta sig igenom. Det enda som fattas är en redig hårnål. Men å andra sidan är Monza optimal som hon är skapad. Det är mest bilarna det är fel på.
Gelael - knepig situation. RB har pengar, varför behöver dom ta sopans pengar? Men visst man upphör aldrig att förvånas. Jag minns att Tutte Wolff var glad att Bottas hade med sig lite slantar också. Jag förminskar inte att Bottas fick sitsen - tänker väl mer att stallen tar varenda slant dom kommer över som det verkar. Stora förare attraherar sponsorer, sopor får tjata och trixa till sig stålar.
Oavsett hur attraktiv styrningen är så ... Renault-sitsen känns som årets game-changer. Men jag vette' sjutton om jag vill se vare sig Kubica eller Perez där. Jag vill fan se Ocon ratta en bil kapabel att fightas om pallplatser. Förvisso är han nästan där. Kul att han har satt blåslampan i arslet på Perez.
Inte alls svårt att välja... välfylld mjölkbar rakt över - men andra från höger tack och en flaska melass rom tack!
Ha d BL!
Jag citerar dig Brandon:
PU har varit ett hett samtalsämne så här några dagar innan Italiens GP
Så, vad var den stora grejen med det?
Jo, från och med Italiens GP får inte bilarna förbränna mer än 0,9 liter olja
per 100 km, Mercedes, som kom med en uppdaterad PU till Spa kan fortsätta
med att använda 1,2 liter per 100 km som var den gamla gränsen för maximal
oljebränning under resten av årets säsong, något som Ferrari bara kan göra
med sina gamla PU som redan finns i bruk, med nästa uppdaterad PU
gäller 0,9 liter per 100 km för Ferraris del resten av årets säsong.
Och kommenterar följande själv:
- Var inte det klantigt av Ferrari att missa den möjligheten?
- Och tillägger dessutom F1 är inte en sport längre.
- Det är teknik, och reglemente, och tolkningar.
- Nä, fan, inte är det Racing i alla fall.
Nå, i alla fall.
Må bästa tolkare av reglemente vinna på Monza.
Må bästa förare vinna som inte utsätts för
ovanstående påstående - som Kimi på SPA.
Öhhh, nu tappade jag tråden...
Äsch. Då får det bli GG med klös.
Nå, låt se,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Njae....Nä!
Ingen av de 5 raskatterna väcker något i mig.
Du får allt slänga in en till.
En riktigt Katta ;-)
Ciao
I väntan på racet. Lite godbitar, ett varv med Montoya 2004. V10:orna lät bättre än dagens V6:or!
https://youtu.be/YqYPU3MNqHw
Har man ingen bil men en gura funkar ju det också!
https://youtu.be/PR6S74IVHWs
Vilken jäkla GRYM Gura-video uffe_a.
Mille Gracie ! ! !
Alla forumbesökare.
Missa inte den video - den måste bara upplevas.
Ciao
Vad tycker dom om Ocon Perez debatten? Själv tycker jag Perez gjorde det lite väl farligt för som teamkompis sist... ska han straffas?
Konstigt,när jag skriver på telefonen kommer inte kommentaren med men på paddan funkar det?Vår vän Niko Kari "hoppar av"Red Bulltåget.Ingen fara skedd.Marcus var erbjuden att vara en del av dem men tackade nej och gick vidare med egna sponsorer.Han hade kanske inte suttit i en F1:a idag om han hoppat på?
Ha D gött Brandon//Thomas
PS.Vi har börjat spola isarna i GBG nu!
Mkt bättre än fjollboll.Ds
Hur funkar det egentligen? är det motoroljan som används? Är det de här dom "bara" använder i Q3 på kvalet?
Tack för värdens bästa blogg, må Vettel krascha så Kimi får fria tyglar under racet.
Mercedes såg riktigt starka ut under Fp1 och Fp2 det bådar inte gott inför kvalet för dom andra. När man ser hur bra Mclarenbilen uppför sig i kurvor undrar man hur snabb den bilen hade varit med en konkurrenskraftig motor.
Bara att dra på sig dom röda kläderna på söndag framför tv:n och hoppas på det bästa.
Att bli sittande i sandfållan hör ju lite till. Misstag ska straffas. Det gör ju även gott för spänningen i årets WDC om någon av Vettel eller Hamilton skulle bli sittande om du frågar mig.
skrivenHar aldrig varit mycket för katter, men får lov att ändra mig på den fronten.