FUCK OFF

Jag hade vissa farhågor angående förekomsten av irreparabel idioti, som alltid skapar en repulsiv reaktion hos mig innan jag startade grand prix racing, dvs irrelevanta kommentarer av imbecilla livsformer.
Det dröjde anmärkningsvärt länge, innan första individen med enkelsiffrig IQ trädde fram, och briljerade med sin genialitet.
 
Jag blev djupt berörd, rent av fascinerad  av det tragikomiska, det okonventionella, oförbehållsamma sättet av språkbruket, samt framläggandet av och innehållet i hans kommentar, som belyser obarmhärtigt det fatala misslyckandet av det svenska utbildningsväsendet.
Herren i fråga lyckades med konststycket ,att på fyra rader upprepa ordet du inte mindre än nio gånger, en häpnadsväckande bedrift som genomsyras av briljant ordkunskap och meningsuppbyggnad i filantropisk anda.
 
Individer som den ovannämnda herren betecknas av ofrivilliga, konvulsiviska rörelser vid datorn, samt ett läte av tourettes ticks karaktär, i det här fallet upprepandet av ordet du.  Det gemensamma nämnaren för dessa individer är det imitativa, okonventionella  beteendet, allt som oftast orsakad av en kombination av tvångsmässigt onanerande ,och missbruk av acne medicin, som enligt min uppfattning ej kan anses vara skäl nog för beviljande av ansvarsfrihet för ovidkommande kommentarer.
 
Det är faktisk så, att den förmodade hjärnan, må vara med enkelsiffrig IQ, finns inte innanför pannbenet enbart för att fungera som motvikt för kulorna, så att man inte drattar på arslet, utan den ska även producera någon typ av tankeverksamhet som överträffar den som förekommer hos ostmackor, men med tanke på den ovannämnda herrens sätt att presentera sig i siffror och alfabet, så måste jag dessvärre komma till en slutsats, att herren lider av kronisk brist både på hjärnsubstans och pungkulor.
 
Herren presenterar sig på följande sätt: Flash([email protected]  Så, vad kan vi läsa av det?  För det första, mr kuk,.stämmer väl, sedan idi, en förmodad förkortning av ordet idiot,.stämmer väl, och avslutningen med dubbla jd bör syfta på jävla idiot gånger två.  Herrens IP adress är 90.227.185.153 ifall ni vill komma i kontakt med den här briljanta hjärnan, som visar inga som helst tecken på intellektuell stagnation.
 
Som avslutning tar jag mitt budskap till mr kuk på jordnära engelska , för att han och hans soulmates ska hålla sig borta från min blogg, det är faktisk mycket enkelt att ta fram en bostadsadress med hjälp av en IP dito, så viss aktsamhet är att rekommendera, eftersom jag dras med en ovana, som innebär att man sliter av huvudet på imbecilla gaphasar och sparkar boll med det.
 
Fuck off, and when you get there, fuck off from there too. Then fuck off some more, keep fucking off until you get back here, then fuck off again.  Amen,.go fuck yourself.

Kommentarer :

#1: ayerto senna

Bor i piano utan för Göteborg. Kanske på päronvägen.

Svar: Mycket möjligt, kan vara en Glenn.
Brandon Lee

skriven
#2: ayerto senna

Bor i pixbo utanför Göteborg. Kanske på päronvägen. Nu blev det nog rätt.

skriven
#3: Patrik

Jag tror det ska stå kukidinröv
b och v är rätt nära på tangentbordet

Svar: Oh fan, blir bara värre och värre, en rumpnisse i farten;-)
Brandon Lee

skriven
#4: Nico

haha, bra jobbat BL. Häng dom högt! En resumé av det tidigare nämnda hembesöket kunde vara skoj också =)
F ö tack för lite trivsam läsning senaste dagarna. Sitter här med översvullen hustru och inväntar nedkomst för avkomma no 2.
Försökte läsa mig till en sak som jag faktiskt inte hittade vettig info om - Mercedes aktersnurra i andra bilar. Leverar dom bara motorn och sedan får stallen själva bygga/köpa in en turbo?
Your average newsfeed vill gärna göra gällande att Williams fortsättningsvis är "det största hotet mot Mercedes". Om man nu kan kalla en distanserad 2'a för ett hot ö h t? Jag tänkte i a f lite konspiratoriskt att varför skulle Mercedes släppa ifrån sig en precis likadan/lika bra motor till en konkurrent?

God fortsä... näe, Ha det bra bara!

// Nico

Svar: Jag kör Glinta varianten med lowlifes, du vet,.do you feel lucky punk, lite som att få ett hembesök av en undertaker utrustad med rep, ett leende och det onda ögat.Kul om du trivs i min blogg,.andra bullen i ugnen innebär att du vanan inne så att säga, så ingen simulator träning är nödvändigt, blir det en utan eller med,.eh,.cojones?
Mercan levererar hela paketet, men inte med samma effekt som fabriksmotorn, och visst kan Williams uppfattas som ett hot, men allt är relativt, och det är som Ron Dennis sa, man vinner inga titlar med kundmotorer.
Ha det bra du med, liksom frugan, nummer ett och den kommande tvåan, men berätta inte för tvåan, att enligt Keke Rosberg är tvåan den första förloraren, man vinner inte silver, utan förlorar guldet.
Brandon Lee

skriven
#5: Nico

Hehe, man kan inte kontrollera allt. Vi vill ha friska barn i första hand. Förstlingen är en grabb och om devisen "män gör män" håller i sig blir det väl en avkomma med juevos.
Tack för info, jag tänkte lite i samma banor. Om Williams lyckas vinna ett lopp får dom massa beröm från Toto och en ny mjukvaruuppdatering som subtraherar ett par hk.

Svar: Så sant det där om friska barn, har du redan en grabb så kan hända, att frugan tycker att det är dags för en kvinna till i familjen.Toto har ett inte alltför lätt läge i egenskap som en chef hos Merca, och samtidigt som en del av Bottas management, snubben sitter på två stolar så att säga, vore kul att se hur han skulle reagera, om Bottas spöar Lewis och Nico vid något race med lite tur.
Brandon Lee

skriven

Kommentera inlägget här :